مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 11:152017-11-21سياسي

کدام نگاه به زلزله، سیاسی و کدام غیر سیاسی بود؟


دولت مستقر هر چند که منتقد سیاست های دولت نهم و دهم باشد امروز مسئول مسائل مرتبط با مسکن اعم از مهر و غیر مهر بوده و لازم است در بازسازی مسکن های تخریب شده اقدامات عاجل را انجام دهد و اگر طرحی جایگزین و مناسب برای بهتر شدن آنچه غیر استاندارد و ضعیف میداند .

- روزی رسانه ها آماری ضد و نقیض از تعداد تلفات جانی و واحد ها تخریب شده مسکن مهر را منتشر کردند و سخنان جهانگیری مبنی بر بیشترین خسارت های ناشی از زلزله بر مساکن مهر و روز بعد جوابیه مسکن مهر دولت احمدی نژاد و دفاع از این پروژه به منزله پروژه ای بی عیب و نقص را چاپ کردند.

روزی حساب توییتر فاطمه رهبر خبر از عدم رسیدگی به مسائل زلزله زدگان به خاطر حضور جهانگیری در جشن تولد رییس جمهور را منتشر می کند که بعدا منجر به عذرخواهی و تکذیب موضوع شد؛ همچنین روزنامه ای مثل کیهان تیتری همچون آوار دروغ، سنگین تر از آوار مصیبت را بر صفحه اول خود گنجاند.

از طرف دیگر آفتاب یزد با تیتر طعنه آمیز بفرمایید مسکن مهر مدافعین مسکن مهر را به باد انتقاد گرفت و شرق در چند شماره مسکن مهر را برجسته تر از همه ابعاد امدادرسانی ها و مشکلات و مصائب زلزله زدگان در هفته اول بی سرپناهی شان منعکس کرد؛ و روزی دیگر وحید حقانیان با تخم لق خواندن مطرح کردن موضوع مسکن مهر به نحوی از این پروژه دفاع کرده و میزان تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام نگاه به زلزله، سیاسی و کدام غیر سیاسی بود؟

کدام نگاه به زلزله، سیاسی و کدام غیر سیاسی بود؟