مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 10:552017-11-21سياسي

حکم قاضی فدرال آمریکا علیه فرمان مهاجرتی ترامپ


قاضی یک دادگاه فدرال در کالیفرنیای آمریکا اقدام به مسدود کردن دستور اجرایی دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور در قطع بودجه فدرال به اصطلاح شهرهای "پناهگاه" که قرار بوده از فرمان مهاجرتی ترامپ استثناء باشند، - قاضی یک دادگاه فدرال در کالیفرنیای آمریکا اقدام به مسدود کردن دستور اجرایی دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور در قطع بودجه فدرال به اصطلاح شهرهای "پناهگاه" که قرار بوده از فرمان مهاجرتی ترامپ استثناء باشند، کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، ویلیام اوریک، قاضی فدرال آمریکا در سانفرانسیسکو پیش از این در ماه آوریل نیز این فرمان دولت ترامپ را به طور موقت مسدود کرده بود اما روز دوشنبه با یک دستور منع دائمی، به شکایت مطرح شده از جانب دو منطقه "سانفرانسیسکو" و "سانتا کلارا کاونتی" پاسخ داد.

آنها در این شکایت عنوان کرده بودند که این فرمان ترامپ برخلاف قانون اساسی است.

این قاضی نوشت: این دو منطقه عنوان کردند که این فرمان اجرایی سبب آسیب های اساسی به آنها به موجب نقض دکترین تفکیک قوا و محروم کردن آنها از حقوقشان طبق اصلاحیه های پنجم و دهم خواهد شد.

ترامپ در ماه ژانویه کمی بعد از آغاز ریاست جمهوری اش این فرمان اجرایی را صادر کرد تا بودجه مناطقی که از پایبندی به یک قانون مربوط به الزام دولت های محلی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قاضی فدرال آمریکا علیه فرمان مهاجرتی ترامپ

حکم قاضی فدرال آمریکا علیه فرمان مهاجرتی ترامپ