مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 10:052017-11-21فرهنگي

معامله ای که در سینما بُرد بُرد است اگر ...


روال معمول تماشا فیلم این گونه است که ابتدا انتخاب فیلم صورت می گیرد و سپس انتخاب سالنی برای تماشای آن ولی گاهی این روند برعکس می شود، یعنی مخاطب ابتدا سالن نمایش را انتخاب می کنند و سپس یکی از فیلم های اکران شده در آن سالن را برمی گزیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیفیت سیستم های پخش فیلم در سینماها مدتی است که با وجود احداث پردیس های سینمایی که مجهز به جدیدترین سیستم های نمایش هستند، مساله ساز شده است.

بعضی علت افت کیفیت سینماها را نداشتن ناظر و بررسی های منظم می دانند و بعضی دیگر علت را هزینه بالای نگهداری و به روزرسانی دستگاه های پخش مطرح می کنند.

به همین بهانه با بیتا منصوری (تهیه کننده) و حسین شهابی (تهیه کننده و کارگردان ) که اکنون فیلم های قهرمانان کوچک و آزاد به قید شرط را بر پرده سینما دارند،در این زمینه صحبت کردیم.

بیتا منصوری تهیه کننده فیلم سینمایی قهرمان کوچک در گفت وگو با ایسنا درباره کیفیت اکران فیلم ها در سینماهای کشور گفت: اکنون پردیس های سینمایی شرایط خوبی را برای پخش فیلم ایجاد کردند.

پردیس هایی که به تازگی تأسیس می شوند سعی می کنند از نظر تکنولوژی از آخرین مُدل های روز استفاده کنند.

او ادامه داد: دو سال قبل، یکی از سالن های پردیس سینمایی چارسو با وجود آنکه این پردیس نوساز بود، پرده استانداردی نداشت ولی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله ای که در سینما بُرد بُرد است اگر ...

معامله ای که در سینما بُرد بُرد است اگر ...