مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 09:562017-11-21ورزشي

ازبکستان و قزاقستان همکاری های گردشگری را تقویت می کنند


نمایندگان کمیته دولتی گردشگری ازبکستان در همایش بین المللی گردشگری در شهر چمکند قزاقستان حضور یافته و در مورد گسترش بیش از پیش همکاری های گردشگری یادداشت تفاهم امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در تاشکند، نمایندگان کمیته دولتی گردشگری ازبکستان در همایش بین المللی گردشگری در شهر چمکند قزاقستان حضور یافته و در مورد گسترش بیش از پیش همکاری های گردشگری یادداشت تفاهم امضا کردند.

در این همایش بیش از 300 نفر نمایندگان صنعت گردشگری، سازمان های دولتی و رسانه های همگانی کشورهای مستقل مشترک المنافع و دیگر کشورهای خارجی حضور داشتند.

در این همایش دو شیان معاون رییس سازمان دولتی در امور گردشگری چین، دایی بینگ رییس آکادمی گردشگری چین، عسکر باتالوف معاون وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان، رییس شرکت ایر آستانه و دیگران سخنرانی و تأکید کردند که اصلاحات در دست اجرا در کشورهای آسیای مرکزی همکاری ها را در راستای توسعه گردشگری در جاده ابریشم به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد.

در این همایش مرکز پیشبرد محصولات گردشگری ملی ازبکستان وابسته به کمیته دولتی گردشگری این کشور و شرکت ملی قزاق توریسم و همچنین مرکز اطلاع رسانی گردشگری این کشور در خصوص گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل یادداشت تفاهم امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازبکستان و قزاقستان همکاری های گردشگری را تقویت می کنند

ازبکستان و قزاقستان همکاری های گردشگری را تقویت می کنند