مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 09:552017-11-21فرهنگي

وقتی یک برنامه هنری مایه امیدواری می شود


نخستین سالانه بینارشته ای تهران به دلیل خلایی که در گفت وگو میان رشته های فرهنگی و هنری وجود دارد برگزار می شود و برای ادامه برپایی آن در آینده تصمیم گیری خواهد شد.

- حمید پورآذری گفت: نخستین سالانه بینارشته ای تهران به دلیل خلایی که در گفت وگو میان رشته های فرهنگی و هنری وجود دارد برگزار می شود و برای ادامه برپایی آن در آینده تصمیم گیری خواهد شد.

نخستین سالانه بینارشته ای تهران (سابت) با مدیریت هنری حمید پورآذری ـ کارگردان تئاتر ـ از نیمه آذرماه در سالن تئاتر مستقل آغاز می شود و این کارگردان که اخیرا به عنوان مدیر بخش خارج از صحنه جشنواره سی وششم تئاتر فجر هم معرفی شده است، در گفت وگویی با ایسنا درباره چگونگی شکل گیری این پروژه توضیح داد: ما این کار را براساس مفهوم "گفت وگو" جلو بردیم و قرار شد آن را در سه حوزه مختلف پیش ببریم چرا که به نظر می آید کمبود گفت وگو در حوزه فرهنگ و هنر و بین رشته های مختلف آن زیاد احساس می شود.

البته این گفت وگو درون رشته ها هم آنچنان زیاد نیست ولی همین خلأ باعث شد پروژه ای را تعریف کنیم تا محلی باشد که هنرمندان سه حوزه با یکدیگر شروع به گفت وگو و در نهایت اثری را در پی این گفت وگو خلق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی یک برنامه هنری مایه امیدواری می شود

وقتی یک برنامه هنری مایه امیدواری می شود