مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 09:302017-11-21اجتماعي

باید با زبان هنر آلام کودکان زلزله زده را تسکین دهیم


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: باید با زبان هنر دردهای کودکان و نوجوانان مناطق زلزله زده را تسکین دهیم.

- مهناز فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تشکیل ستاد ویژه امداد فرهنگی بخش کودک و نوجوان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار کرد: این ستاد برنامه ای بزرگ را برای خدمات رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان زلزله زده داشته که برای اجرای آن تمامی مجموعه کانون مشارکت دارند.

فتاحی با اشاره به دایر شدن دو پایگاه ثابت در محل کانون های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی، گفت: همچنین چهار پایگاه سیار در مناطق زلزله زده استان حضور دارند و به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان می پردازند.

فتاحی یادآور شد: همچنین برای حضور تریلی سیار کانون پرورشی، هنرمندان کودک و پخش فیلم در بین کودکان و نوجوانان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برنامه ریزی شده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: اکثر مربیان کانون از سراسر کشور برای حضور در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده و به نوبت راهی مناطق زلزله زده می شوند.

وی گفت: محصولات کانون شامل نوشت افزار و اسباب بازی های زیادی هم از سوی ستاد برای بچه ها ارسال شده که به دستشان خواهیم رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با زبان هنر آلام کودکان زلزله زده را تسکین دهیم

باید با زبان هنر آلام کودکان زلزله زده را تسکین دهیم