مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 09:102017-11-21اجتماعي

مردم از تردد غیرضروری در محورهای زلزله زده خودداری کنند


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از مردم خواست در روزهایی که بارندگی داریم از تردد غیرضروری به مناطق زلزله زده خودداری کنند.

- ناصر محبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اگرچه نمی توان ریزش سنگ و کوه را دقیق پیش بینی کرد، اما با شروع بارندگی ممکن است احتمال ریزش کوه در مسیر راه هایی که زلزله داشتیم بیشتر شود.

وی ادامه داد: در تمام این مسیرها با نصب بنر به مردم اطلاع رسانی کردیم که در این نقاط احتمال ریزش کوه و سنگ وجود دارد تا جانب احتیاط را رعایت کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از مردم خواست در این روزها و خصوصا ایامی که بارندگی داریم از تردد غیرضروری در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده خودداری کنند.

محبی تاکید کرد: ترددهای غیرضروری هم احتمال افزایش تصادف را زیاد می کند و هم با ایجاد ترافیک تردد خودروهای امدادی را سخت می کند.

وی از آماده باش اکیپ ها و تجهیزات راهداری استان در محورهایی که ممکن است ریزش سنگ و کوه داشته باشند هم خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت پایین آمدن سنگ در کوتاه ترین زمان ممکن بازگشایی محورها انجام خواهد شد.

به گفته این مسئول، اکیپ ها و تجهیزات در دو بخش گردنه پاتاق و همچنین گردنه سیاه طاهر در مسیر جوانرود به ثلاث باباجانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از تردد غیرضروری در محورهای زلزله زده خودداری کنند

مردم از تردد غیرضروری در محورهای زلزله زده خودداری کنند