مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 06:252017-11-21اجتماعي

زمین لرزه هیچ ارتباطی با فناوری هارپ ندارد/ لزوم مدیریت پسماندهای زلزله


یک استاد دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی ضمن اشاره به آثار زیست محیطی که زمین لرزه می تواند در پی داشته باشد از جمله آلودگی هوا و آب گفت: - فناوری "هارپ" هیچ ارتباطی با زمین لرزه ندارد.

دکتر محمد یزدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تخریب های زیست محیطی دو منشأ زمین زاد و انسان زاد دارند که یکی از بزرگترین عوامل تخریب های زمین زاد زلزله است.

زمین لرزه علاوه بر آنکه به ساختار زمین آسیب می رساند سبب شکاف آن نیز می شود که این شکاف ممکن است گاز متان موجود در برخی مناطق را آزاد کند.

زمین لرزه یکی از عوامل گرم شدن کره ی زمین است وی ادامه داد: علاوه بر گاز متان، گاز رادون نیز بر اثر زمین لرزه آزاد می شود که هر دوی این گازها آلوده کننده محیط زیست هستند، همچنین بر اساس یک نظریه جدید زلزله های بزرگ که سبب شکاف زمین می شوند قابلیت این را دارند که میزان CO2 موجود در فضا را افزایش دهد.

بر اساس برخی از فرضیات یکی از عواملی که سبب گرم شدن کره زمین نسبت به سال های قبل شده زمین لرزه های بزرگ و شکاف های ایجاد شده در زمین است.

آیا زمین لرزه سبب افزایش آلودگی هوا در غرب کشور می شود؟ این استاد دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه زمین لزره سبب افزایش گاز در مناطقی شده که صنعتی نیستند CO2، گفت: افزایش آلودگی هوا در یک منطقه بر اثر ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین لرزه هیچ ارتباطی با فناوری هارپ ندارد/ لزوم مدیریت پسماندهای زلزله

زمین لرزه هیچ ارتباطی با فناوری هارپ ندارد/ لزوم مدیریت پسماندهای زلزله