مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 03:352017-11-21اقتصادي

بحران شرم آوری که خار چشم گردشگری ایران شده


پروژه سرویس های بهداشتی بیشتر از 15 سال است که در ایران به شوخی گرفته شده، از همان موقع که اسفندیار رحیم مشایی، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود و از ساخت «یک هزار سرویس بهداشتی در هر 25 کیلومتر از جاده های ایران و سرویس های فوق العاده پاکیزه ای که .

- پروژه سرویس های بهداشتی بیشتر از 15 سال است که در ایران به شوخی گرفته شده، از همان موقع که اسفندیار رحیم مشایی، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود و از ساخت یک هزار سرویس بهداشتی در هر 25 کیلومتر از جاده های ایران و سرویس های فوق العاده پاکیزه ای که اگر عسل روی کف آن ریخته شود، از خوردن آن منصرف نمی شوید ، سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرویس های بهداشتی که سازمان ملل متحد سعی دارد با اختصاص یک روز از تقویم جهانی به آن، چهار میلیارد و 500 میلیون انسان محروم از این نیاز ابتدایی، اما ضروری را با به رخ کشیدن همه ابداعات، اختراعات، کمپین ها و برنامه های فرهنگ سازی متوجه کند، در ایران اما به گِره کوری تبدیل شده که هیچ یک از متولیان آن حاضر نیستند برای باز کردن این گِره، انرژی، وقت و اعتبار بگذارند و این معضل، خاری شده که به چشم گردشگری ایران فرو رفته است.

طبیعت بهتر از توالت ایرانی مسعود عبداللهی ـ راهنمای آلمانی زبان ـ در گفت وگو با ایسنا از تجربیاتش در مواجهه با گردشگرانی سخن گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران شرم آوری که خار چشم گردشگری ایران شده

بحران شرم آوری که خار چشم گردشگری ایران شده