مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 00:252017-11-20اجتماعي

شکافی به نام بی اعتمادی


«ضعف کمک رسانی» و «نبود مدیریت بحران» دو موضوعی است که بعد از زلزله غرب کشور بارها و بارها در شبکه های اجتماعی و رسانه ها درباره آن صحبت شد و در نهایت با بی اعتمادی اجتماعی همراه شد.

- ضعف کمک رسانی و نبود مدیریت بحران دو موضوعی است که بعد از زلزله غرب کشور بارها و بارها در شبکه های اجتماعی و رسانه ها درباره آن صحبت شد و در نهایت با بی اعتمادی اجتماعی همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از زلزله غرب کشور و صحبت هایی که درباره ضعف کمک رسانی به مناطق زلزله زده شد، مردم خودشان وارد عمل شدند.

فهرست اقلام مورد نیاز درمناطق زلزله زده و اعلام شماره حساب برای جمع آوری کمک موجب شد که هر کس خودش را مسؤول بداند و برای کمک راهی کرمانشاه شود؛ تا جایی که ترافیک شدیدی در جاده های منتهی به این مناطق آسیب دیده شکل گرفت و موجب اختلال در امداد رسانی شد.

به همین دلیل پلیس راه محدودیت های ترافیکی اعمال و اعلام کرد: خودروهای شخصی اجازه ورود به این محدوده را ندارند.

همچنین اتفاق هایی که برای برخی از محموله های کمک به مناطق زلزله زده افتاد، موجب شد تا نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی برای امنیت کمک های مردمی درخواست کند محموله های امدادی برای زلزله زدگان تا رسیدن به مقصد از سوی نیروهای انتظامی اسکورت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکافی به نام بی اعتمادی

شکافی به نام بی اعتمادی