مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 17:502017-11-20اقتصادي

پولادگر: هیچ محدودیتی برای رشد تکواندو نیست


رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران گفت: هیات تکواندو استان مرکزی از امتیاز ویژه اش که نزدیکی به مرکز است به خوبی استفاده نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد پولادگر در جلسه مجمع انتخابی رییس هیات تکواندو استان مرکزی با بیان اینکه در شرایط موجود اقتصادی کشور پذیرفتن مسئولیت مخصوصا در حوزه ورزش بسیار سخت است افزود: پاسخگوترین مجموعه ها به مردم مجموعه ورزش است چراکه تمامی اقشار با هر اندازه از اطلاعات در حوزه ورزش پرسشگر هستند و همین مهم کار مدیران وزشی را سخت می کند چون گاهی اظهار نظرهایی که بر پایه اطلاعات کم صورت می گیرد، مشکل ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط جغرافیایی استان مرکزی توقع ما از هیات استان بیشتر از اینهاست، افزود: هیات این استان طی چند دوره جزو 10 هیات برتر کشور بوده است اما در سال 95 رتبه 13 را کسب کرد.

این به معنی کم شدن فعالیت هیات استان نیست، بلکه نشان می دهد که فعالیت هیات های دیگر استانها افزایش یافته است و این مهم باید مورد توجه هیات استان قرار بگیرد.

پولادگر اظهار کرد: انگیزه زیادی در هیات های کشور برای رشد و پیشرفت وجود دارد و استان ها باید به میزان انگیزه فقعالیت خود را نیز افزایش دهند وگرنه از هیات های دیگر عقب می مانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر: هیچ محدودیتی برای رشد تکواندو نیست

پولادگر: هیچ محدودیتی برای رشد تکواندو نیست