مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 17:312017-11-20اقتصادي

مجتبی خسروتاج معاون صادراتی وزیر صنعت شد


با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت مجتبی خسروتاج به عنوان معاون صادراتی وزیر منصوب و در سمت خود به عنوان رییس سازمان توسعه تجارت ایران ابقا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بازرگانی " به نقل از سازمان توسعه تجارت با حکم وزیر صنعت معدن و تجارت مجتبی خسروتاج به عنوان معاون صادراتی وزیر منصوب شد.

متن حکم محمد شریعتمداری خطاب به مجتبی خسروتاج به این شرح است: با توجه به سوابق علمی و عملی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه های مختلف مدیریتی و تجاری خصوصاً در حوزه صادرات به موجب این حکم به سمت معاون صادراتی وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت ایران منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در نظر داشتن اهمیت بسزای توسعه تجارت در شاخص های اقتصادی، بازاریابی و عرضه پایدار محصولات تولیدی صادرات محور به بازارهای هدف و اعمال کنترل و نظارت بر واردات محصول با تأکید بر حمایت و رقابت پذیری تولیدات داخلی و تشکیل و حمایت از کنسرسیوم های تجاری و صادراتی و تشکل های صنفی و استفاده از نظرات و دیدگاه های صاحب نظران و فعالان این عرصه و نیز بهره گیری از فرصت های دیپلماسی تجاری و با تأمین امکانات حمایت از صادرات غیر نفتی با همکاری و تعامل سازنده ای که سایر معاونان محترم و رؤسای سازمان های تابعه با شما معمول خواهند داشت، شاهد بروز تحولات اساسی در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتبی خسروتاج معاون صادراتی وزیر صنعت شد

مجتبی خسروتاج معاون صادراتی وزیر صنعت شد