مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 16:212017-11-20ورزشي

برای 4 سال شبانی سکاندار هیأت اسکیت خراسان جنوبی شد


مجمع انتخاب رییس هیأت اسکیت خراسان جنوبی برگزار و حسن شبانی با رأی اعتماد مجمع برای 4 سال رییس هیأت اسکیت این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری فارس" از بیرجند، بعد از ظهر امروز مجمع انتخاب رییس هیأت اسکیت خراسان جنوبی به ریاست بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون برگزار شد.

اعضای اصلی این مجمع انتخاباتی 17 نفر بودند که از این تعداد 15 نفر عضو از جمله محمداسماعیل افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، محمدرضا مهران پور معاون ورزشی اداره کل ورزش، نماینده های ورزشکاران، داوران، مربیان، رؤسای 3 هیات شهرستان و نماینده آموزش و پرورش حضور داشتند.

در ابتدای جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی خیرمقدمی به رییس فدراسیون اسکیت و اعضای مجمع گفت و افزود: حضور مسؤولان فدراسیون در استان هایی کمتر توسعه یافته ای چون خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند می تواند منشاء خیر و برکت باشد.

محمداسماعیل افضل پور تصریح کرد: آشنایی رؤسای فدراسیون های ورزشی با پتانسیل و ظرفیت های بالقوه و همچنین مشاهده و لمس مشکلات موجود در استان ها می تواند زمینه نگاه ویژه و توجه بیشتر مسؤولان را جلب کند.

در ادامه جلسه تنها کاندیدای ریاست هیأت اسکیت استان خراسان جنوبی به تبیین برنامه های راهبردی و سیاست های اجرایی خود پرداخت و گفت: برگزاری دوره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای 4 سال شبانی سکاندار هیأت اسکیت خراسان جنوبی شد

برای 4 سال شبانی سکاندار هیأت اسکیت خراسان جنوبی شد