مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 16:162017-11-20بين الملل

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


درگیری نیروهای امنیتی و طالبان در فراه، کشته و زخمی شدن 15 عضو طالبان در بادغیس، و انهدام مخفیگاه شبکه حقانی در پکتیا از مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز دوشنبه 29 آبان در افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس"، درگیری نیروهای امنیتی افغانستان و طالبان در فراه،کشته و زخمی شدن 15 عضوطالبان در بادغیس، اعطای 500 دستگاه ماشین جنگی به ارتش افغانستان، کشف مخفیگاه مهمات شبکه حقانی در پکتیا، از مهمترین رویدادهای امنیتی امروز دوشنبه 29 آبان است.

درگیری نیروهای امنیتی افغانستان و طالبان در فراه به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اقبال باهر ، سخنگوی پلیس ولایت فراه با بیان اینکه طالبان شب گذشته به پایگاه های امنیتی در شهرستان بالابلوک این ولایت حمله کردند، گفت که در این رویداد 16 عضو طالبان کشته و 13 تن دیگر زخمی شدند.

باهر افزود: این درگیری در روستای گنج آباد و شیوان شهرستان بالابلوک بیش از سه ساعت به طول انجامیده و در این عملیات به نیروهای دولتی هیچ آسیبی نرسیده است.

کشته شدن 100 عضو طالبان در ولایت هرات به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جیلانی فرهاد گفت: در عملیات نیروهای امنیتی افغانستان با عنوان عزم خالد 21 که در روستاهای سرایک، میرحیدر، ده علی بیک، ده نو و ده پهلوان راه اندازی شد 75 عضو طالبان مسلح کشته و 25 تن دیگر زخمی شدند و در این عملیات 10 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان