مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 16:102017-11-20فرهنگي

اعلام آمار رسمی تولیدات سینما


162 فیلم سینمایی مراحل مختلف تولید را سپری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، از این میان 24 فیلم آماده نمایش، 15 اثر در مرحله صداگذاری هستند، 15 فیلم مرحله تدوین و 17 اثر نیزدر مرحله فیلمبرداری قرار دارند.

91 پروژه نیز در مرحله پیش تولید قرار دارند که 11 فیلم از این میان بیش از 10 درصد مراحل پیش تولید را طی کرده اند و باقی پروژه ها در مراحل ابتدایی پیش تولید هستند.

در این پروژه ها آثاری با مضامین مختلف از جمله دفاع مقدس، پایداری، دینی، کودک و نوجوان، تاریخی، کمدی، حادثه ای، اجتماعی و خانوادگی به چشم می خورد.

بر همین اساس، فیلم های توچال به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهد، بادسوار به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت الله سیفی، فیلشاه (پویانمایی) به کارگردانی هادی محمدی طبقی و تهیه کنندگی حامد جعفری، راز پروانه ها به کارگردانی و تهیه کنندگی علی تنهایی، اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی، پل سفید به کارگردانی و تهیه کنندگی علی قوی تن، نسترن های وحشی به کارگردانی و تهیه کنندگی رهبر قنبری، من دیوانه نیستم به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته، همه چی عادیه به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن دامادی، دایان به کارگردانی بهروز نورانی پور و تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمار رسمی تولیدات سینما

اعلام آمار رسمی تولیدات سینما