مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 15:562017-11-20ورزشي

رییس فدراسیون تکواندو: قهرمانی در رشته تکواندو برای جوانان دست یافتنی است


قهرمانی در رشته تکواندو برای جوانان دست یافتنی بوده و کار خیلی سختی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، سیدمحمد پولادگر ظهر امروز در نشست مجمع انتخابی رییس هیات تکواندو استان مرکزی اظهار کرد: در رشته تکواندو قهرمانان مقام ها و مدال های کشوری و آسیایی بسیاری کسب کردند و باید گفت قهرمانی در رشته تکواندو برای جوانان دست یافتنی بوده و کار خیلی سختی نیست.

وی تصریح کرد: هم اکنون بسیاری از استان ها در رشته تکواندو رشد کرده و در تمامی مناطق کشور از جمله کرمانشاه و سرپل ذهاب خانه تکواندو وجود دارد.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه تکواندو از جمله رشته های ورزشی است که از دورترین نقاط کشور در تیم ملی و لیگ های مختلف سنی ورزشکار در آن حضور دارد، خاطرنشان کرد: دانش فنی تکواندو متمرکز در یک نقطه نیست و فدراسیون تکواندو دانش این رشته در تمام نقاط کشور گسترش داده است.

پولادگر ادامه داد: دستیابی به سکوی قهرمانی و حضور در تیم ملی و صحنه جهانی و آسیایی تلاش و برخورداری و شناخت ظرفیت ها را می طلبد، در این راستا لازم است استان ها ظرفیت ها و استعدادهای خود را شناخته و نسبت به شکوفا کردن هرچه بیشتر آن تلاش کنند.

وی افزود: استان مرکزی جزء 13 استان کشور در رشته تکواندو است و متاسفانه نتوانسته از ظرفیت ها و موقعیت مطلوب خود در راستای گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون تکواندو: قهرمانی در رشته تکواندو برای جوانان دست یافتنی است

رییس فدراسیون تکواندو: قهرمانی در رشته تکواندو برای جوانان دست یافتنی است