مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 15:262017-11-20سياسي

محسن جوادی عنوان کرد اتخاذ 4 رویکرد جدید در فعالیت های معاونت فرهنگی


معاون فرهنگی وزارت ارشاد در چهاردهمین جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی در سال 1396 به چهار رویکرد به عنوان رویکردهای پیش رو در فعالیت های معاونت امور فرهنگی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، محسن جوادی در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت تمرکززدایی در فعالیت های فرهنگی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی فعالیت ها گفت: در دروه گذشته اقدامات خوب و موثری در راستای تمرکززدایی از فعالیت ها در معاونت فرهنگی انجام شده که انشالله این رویکرد در این دوره نیز پیگیری خواهد شد.

بسیاری از استان های کشور پتانسیل فراوانی برای برگزاری فعالیت های فرهنگی دارند و در برنامه ریزی های معاونت امور فرهنگی باید به این توانمندی ها توجه شود.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتخاذ نگاه فراگیر در فعالیت های فرهنگی را از دیگر رویکردهای مورد نظر برای فعالیت ها دانست و گفت: ما باید در چارچوب قانون یک نگاه فراگیر به فعالان عرصه ی کتاب و نشر داشته باشیم و ملاک برایمان قانون و شرع باشد.

وی از جذب مشارکت نهادها و ارگان های دیگر در فعالیت ها هم به عنوان یک رویکرد جدی در معاونت فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: ما برای کمک به عرصه ی نشر و کتاب و فعالیت های این حوزه باید به سمت جلب مشارکت نهادهای خصوصی و دولتی حرکت کنیم تا ضمن هم افزایی از امکانات دیگران برای ارتقای فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن جوادی عنوان کرد اتخاذ 4 رویکرد جدید در فعالیت های معاونت فرهنگی

محسن جوادی عنوان کرد اتخاذ 4 رویکرد جدید در فعالیت های معاونت فرهنگی