مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 14:502017-11-20فرهنگي

عندلیبی «کورده واری» را به زلزله زدگان تقدیم کرد


پس از زلزله کرمانشاه محمدجلیل عندلیبی سرپرست گروه «مولانا» قصد داشت کنسرت پیش روی این گروه را لغو کند اما بعد اعلام کرد قصد دارد به منظور همیاری مادی و معنوی با هم وطنان کرمانشاهی آن را اجرا خواهند کرد.

- پس از زلزله کرمانشاه محمدجلیل عندلیبی سرپرست گروه مولانا قصد داشت کنسرت پیش روی این گروه را لغو کند اما بعد اعلام کرد قصد دارد به منظور همیاری مادی و معنوی با هم وطنان کرمانشاهی آن را اجرا خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این گروه، این گروه موسیقی ایرانی که وارد چهلمین سال فعالیتش شده بر اساس اعلام قبلی بنا بود ساعت 21:30 هفتم آذرماه کنسرت کورده واری را در تالار وحدت به روی صحنه ببرد.

پس از زلزله کرمانشاه محمدجلیل عندلیبی سرپرست گروه مولانا قصد داشت این اجرا را لغو کند اما به فاصله یک روز اعلام کرد قصد دارد به منظور همیاری مادی و معنوی با هم وطنان کرمانشاهی کورده واری را در موعد مقرر به روی صحنه ببرد.

به این ترتیب گروه موسیقی مولانا اولین گروهی بود که به حادثه تلخ کرمانشاه واکنش نشان داد.

محمدجلیل عندلیبی یک روز قبل از برگزاری نشست خبری این کنسرت با اشاره به واقعه تلخی که در روزهای گذشته جامعه ایران را داغدار کرده گفت: زلزله کرمانشاه غم بزرگی در دل دوستداران ایران و خاصه کردهای عزیز نشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عندلیبی «کورده واری» را به زلزله زدگان تقدیم کرد

عندلیبی «کورده واری» را به زلزله زدگان تقدیم کرد