مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 13:562017-11-20فرهنگي

3 تا 10 آذرماه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی رشد در مشهد برگزار می شود


دبیر چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از برگزاری رخداد فرهنگی در مشهد همزمان با 3 تا 10 آذر ماه امسال خبر داد.

- چهل و هفتمین جشنواره بین المللی رشد در مشهد برگزار می شود دبیر چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از برگزاری رخداد فرهنگی در مشهد همزمان با 3 تا 10 آذر ماه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، محمود شفق پیش از ظهر امروز در نشست خبری در کانون فرهنگی تربیتی رشد از برگزاری چهل و هفتمین جشنواره بین المللی رشد در مشهد همزمان با 3 تا 10 آذرماه امسال خبر داد و گفت: این جشنواره در 5 بخش بین الملل ایران، بین الملل خارجی، دانش آموزی، فرهنگیان و دانشجومعلمان برگزار می شود.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار این جشنواره، متذکر شد: یک هزار و 257 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که 261 اثر به مرحله نهایی راه یافتند و از این تعداد، 112 اثر در بخش بین الملل ایران، 66 اثر در بخش بین الملل خارجی، 41 اثر در بخش فرهنگیان، 7 اثر در بخش دانشجومعلمان و 35 اثر در بخش دانش آموزی در این جشنواره به رقابت نهایی می پردازند.

دبیر چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با ابراز خرسندی نسبت به حضور 65 فیلم از 17 کشور جهان همچون سوییس، فرانسه، نروژ، اسپانیا، آلمان، ژاپن، استرالیا و روسیه به این جشنواره، اضافه کرد: اقتصاد مقاوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 تا 10 آذرماه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی رشد در مشهد برگزار می شود

3 تا 10 آذرماه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی رشد در مشهد برگزار می شود