مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 12:402017-11-20حوادث

قصه یک معجزه دیگر در آوار کرمانشاه


پرهام و مادرش «کژال» برای ساعتی در یکی از روستاهای کوییک زیر آوار بودند تا این که محمد آنها را زنده پیدا کرد و به تنهایی از زیر آوار نجات داد؛ - پرهام و مادرش کژال برای ساعتی در یکی از روستاهای کوییک زیر آوار بودند تا این که محمد آنها را زنده پیدا کرد و به تنهایی از زیر آوار نجات داد؛ تا این خانواده 6 نفره سختی زندگی را در این روزها با هم تقسیم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: 8 روز پیش وقتی زمین غرید و زلزله 7,3ریشتری روی سر مردم کرمانشاه آوار شد، وقتی خانه ها تکان تکان خوردند و دیوارها فروریختند و گریه و سوگواری جای شادی نشست، وقتی امید جایش را به ناامیدی داد، پدر پرهام با بیرون کشیدن همسر و پسر یک سال و هشت ماهه اش از زیر آوار زندگی دوباره ای آغاز کرد.

او هم به معجزه ایمان داشت و با وجود شوک و اضطراب آن شب وحشتناک از جست وجو ناامید نشد و بالاخره پرهام را در حالی که مادرش او را در آغوش گرفته بود، زنده پیدا کرد.

پرهام و مادرش کژال برای ساعتی در یکی از روستاهای کوییک زیر آوار بودند تا این که محمد آنها را زنده پیدا کرد و به تنهایی از زیر آوار نجات داد؛ تا این خانواده 6 نفره سختی زندگی را در این روزها با هم تقسیم کنند.

اهل کدام روستا هستی؟ کوییک عزیز؛ یکی از روستاهای پایین دشت ذهاب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه یک معجزه دیگر در آوار کرمانشاه

قصه یک معجزه دیگر در آوار کرمانشاه