مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 10:352017-11-20پزشكي

انعقاد تفاهم‎‎نامه‎‎ای برای وصول بدهی 21 میلیاردی علوم پزشکی یزد به اوقاف


رییس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از انعقاد تفاهم نامه ‎‎ های با دستگاه های اجرایی بدهکار به این اداره کل خبر داد و در این باره انعقاد تفاهم نامه ای برای وصول بدهی 21 میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جعفری پور به مناسبت هفته وقف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مستندسازی مطالبات دستگاه های دولتی که بیشترین بدهی به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را دارند، یکی از اولویت ‎‎ های این اداره کل در سال جاری بوده است و در راستای وصول این بدهی ‎‎ ها درصدد انعقاد تفاهم ‎‎ نامه ‎‎ هایی با دستگاه ‎‎ های مذبور هستیم .

وی افزود: در همین راستا امسال در قالب تفاهم ‎‎ نامه ‎‎ ای با دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ واقع شدن برخی بیمارستان ‎‎ ها، درمانگاه ‎‎ ها، خانه ‎‎ های بهداشت و مراکز دیگر وابسته به این دانشگاه در زمین ‎‎ های وقفی، در تلاش برای وصول بدهی 21 میلیارد و 384 میلیون تومانی آن هستیم .

جعفری ‎ پور همچنین به بدهی 12.

5 میلیارد تومانی نیروهای مسلح استان به اوقاف اشاره کرد و گفت: ظرف یک ماه آینده، در این باره با حضور مسئولان نیروی انتظامی و سپاه، تفاهم ‎‎ نامه ‎‎ ای منعقد خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم‎‎نامه‎‎ای برای وصول بدهی 21 میلیاردی علوم پزشکی یزد به اوقاف

انعقاد تفاهم‎‎نامه‎‎ای برای وصول بدهی 21 میلیاردی علوم پزشکی یزد به اوقاف