مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 10:302017-11-20اجتماعي

نیازمند بازآفرینی اجتماعی نهادهای مدیریت بحران هستیم


اگر اعتماد عمومی کاهش یابد و ارتباط دو سویه بین سازمانهای دولتی و نهادهای مردمی برقرار نشود به جای کمک های جمعی و غیر مستقیم شاهد کمک های فردی مستقیم و بلا واسطه خواهیم بود.

- نماینده مردم اصفهان گفت: اگر اعتماد عمومی کاهش یابد و ارتباط دو سویه بین سازمانهای دولتی و نهادهای مردمی برقرار نشود به جای کمک های جمعی و غیر مستقیم شاهد کمک های فردی مستقیم و بلا واسطه خواهیم بود.

ناهید تاج الدین در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بی نظمی در مدیریت بحران هایی چون زلزله گفت: اینکه در جاده های منتهی به کرمانشاه شاهد ترافیک خودروهای شخصی هستیم در عین آنکه نشانه زنده بودن جامعه ایرانی، نوع دوستی کم نظیر مردم و اهمیت خیر اجتماعی است نشانه نوعی بی نظمی اجتماعی در مدیریت بحران نیز است.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: با وجود خدمات شایسته سازمان ها و نیروهای فعال در مدیریت بحران اثربخشی و کارایی نهادهای مدیریت بحران به واسطه حجم بالای کار آنها و فشاری که بر رویشان است برای بخشی از مردم محل تردید است و این ناشی از ضعف این نهادها در ارتباط گیری با مردم، جلب اعتماد عمومی و تقویت سرمایه اجتماعی توسط آنهاست.

وی ادامه داد: مثلا اورژانس اجتماعی بعد از 19 سال هنوز برای مردم ناشناخته است یا هلال احمر علی رغم همه خدمات و تلاش های مجدانه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند بازآفرینی اجتماعی نهادهای مدیریت بحران هستیم

نیازمند بازآفرینی اجتماعی نهادهای مدیریت بحران هستیم