مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 09:262017-11-20بين الملل

داعش مسئولیت عملیات تروریستی در کشمیر را بر عهده گرفت


گروه تروریستی داعش در بیانیه ای مسئولیت حمله انتحاری در شهر سرینگر مرکز کشمیر که منجر به کشته شدن یک افسر پلیس شد را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در کشمیر،گروه تروریستی داعش در بیانیه ای مسئولیت حمله انتحاری در شهر سرینگر مرکز کشمیر را که منجر به کشته شدن یک افسر پلیس شد پذیرفت.

این حمله تروریستی اولین عملیات داعش در دره کشمیر است.

تعدادی از پیروان گروه تروریستی داعش در هند با تاسیس گروهی به نام انصار الخلیفه جامو و کشمیر و ایجاد یک کانال تلگرامی به همین نام، به انتشار محتواهای تبلیغاتی مرتبط با داعش و همچنین دستورالعمل های ساخت سلاح و طراحی و اجرای حملات تروریستی می پردازند.

در هفته های اخیر، این کانال تلگرامی نیروهای پلیس جامو و کشمیر را دعوت نموده با سرپیچی از دستور مقامات مافوق خود، روی سلاح هایشان را به سمت دشمنان اسلام و مسلمین برگردانند.

همچنین چندی پیش نیز دستورالعمل هایی به زبان هندی در این کانال قرار گرفت که به مخاطبان خود می آموخت چگونه می توانند با استفاده از کامیون های بزرگ همانند حوادثی که سال گذشته در نیس فرانسه و برلین آلمان رخ داد، به اجرای اقدامات تروریستی بپردازند.

از زمان ایجاد کانال تلگرامی انصارالخلیفه جامو و کشمیر در دوم ژوئن 2017 ، بیش از 100 نفر به آن پیوسته اند و در این مدت مطالب مختلفی از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش مسئولیت عملیات تروریستی در کشمیر را بر عهده گرفت

داعش مسئولیت عملیات تروریستی در کشمیر را بر عهده گرفت