مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 03:462017-11-20ورزشي

یادداشت/ فریدون حسن ضعف دیپلماسی، تحقیر ورزش در آسیا


ضعف در انعقاد قراردادها، ضعف در تجزیه و تحلیل قوانین بین المللی و ضعف در ایجاد ارتباط با ورزش دنیا از جمله نقاط ضعفی است که حاصل آن گردن کج کردن نفر اول ورزش کشور مقابل یک رییس پیش پا افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در صفحه ورزشی خود نوشت: بیراه نیست اگر عنوان کنیم هنوز سرنوشت نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست، هرچند که این روزها فدراسیون فوتبال تمام سعی خود را به کار می برد تا مشکل این تیم ها را حل شده عنوان کند.

سؤال اینجاست که اگر مشکل حل شده، سفرهای اخیر رییس فدراسیون فوتبال و مهم تر از آن وزیر ورزش کشور به مقر AFC برای دیدار با شیخ سلمان به چه منظور بوده است؟ بحث مان اصلاً مسئله شرکت یا عدم شرکت نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیست؛ مسئله، مسئله نداشتن دیپلماسی ورزشی و سوءمدیریت در بخش روابط بین الملل است، مسئله ای که سال هاست به سبب قصور در آن، نه تنها فوتبال بلکه ورزش کشور نیز از آن آسیب دیده و ضربه خورده است.

با یک نگاه به جایگاه حقوقی وزیر ورزش یک کشور و رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا می توان به خوبی به این واقعیت پی برد.

دیروز یکی از سایت های خبری نوشت، در حالی که شیخ سلمان به فرمان اربابان سعودی نشین خود با سر راهی ریاض می شود و برنامه های آنها را بدون کم و کاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ فریدون حسن ضعف دیپلماسی، تحقیر ورزش در آسیا

یادداشت/ فریدون حسن ضعف دیپلماسی، تحقیر ورزش در آسیا