مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 20:252017-11-19اجتماعي

ترافیک فوق سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر، ترافیک سنگین در محورهای شرق استان تهران در جریان و تردد وسایل نقلیه در پردیس، جاجرود و گیلاوند فوق سنگین گزارش شده است.

- سیاوش محبی امروز در گفت وگو با فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار کرد: ترافیک در محور هراز پرحجم و سنگین گزارش شده است.

وی گفت: تردد در جاجرود و آزادراه تهران - پردیس به سختی در جریان بوده و بار ترافیکی فوق سنگین و با پس زدگی جریان ترافیک، تردد در مسیرهای منتهی به شهر تهران را بسیار سنگین کرده است.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: برای کاهش بار ترافیکی در محور آزادراه تهران - پردیس به صورت مقطعی، گیت های پرداخت عوارض بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: آمد و شد در جاده فیروزکوه نیز با حجم بالای ورود خودروها از این محور همراه بوده و سنگینی ترافیک لحظه به لحظه افزایش پیدا می کند.

محبی اضافه کرد: به دلیل ورود بیش از حد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه در منطقه گیلاوند شاهد پس زدگی چند کیلومتری بار ترافیک هستیم.

وی تصریح کرد: با آماده باش و حضور صد درصدی مأموران راهور شرق استان تهران در مسیرهای منتهی به تهران در صورت بروز گره ترافیکی، به بازگشایی و عادی سازی جریان ترافیک اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک فوق سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

ترافیک فوق سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه