مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 20:112017-11-19ورزشي

رییس هیأت شطرنج استان زنجان: مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در زنجان برگزار می شود


رییس هیأت شطرنج استان زنجان از برگزاری مسابقات شطرنج زیر 20 سال قهرمانی پسران و دختران کشور در زنجان خبر داد.

- مهدی حسینعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه هیأت شطرنج استان زنجان امسال برنامه های مختلفی را پیش بینی و برنامه ریزی کرده است، اظهار کرد: از جمله این برنامه ها قبولی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

وی با بیان اینکه دومین دوره مسابقات شطرنج آماتورهای قهرمانی کشور امسال به میزبانی زنجان برگزار شد، تصریح کرد: نخستین دوره مسابقات نیز سال گذشته و به میزبانی زنجان و با حضور ورزشکاران مختلف از سراسر کشور برگزار شد.

رییس هیأت شطرنج استان زنجان از برگزاری مسابقات شطرنج زیر 20 سال قهرمانی پسران و دختران کشور در زنجان خبر داد و گفت: میزبانی این مسابقات از سوی فدراسیون به زنجان اعطا شده است.

حسینعلی با بیان اینکه مسابقات شطرنج زیر 20 سال قهرمانی کشور در بخش دختران و پسران از 30 آبان ماه تا 6 آذرماه در زنجان برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت ها در سالن هیأت شطرنج استان واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: ثبت نام از علاقه مندان در سراسر کشور تا 30 آبان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت شطرنج استان زنجان: مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در زنجان برگزار می شود

رییس هیأت شطرنج استان زنجان: مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در زنجان برگزار می شود