موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 19:402017-11-19ورزشي

استعفای طاهری؛ پایان عصر ثبات در پرسپولیس


هیچگاه دست مسئولان برای انتخاب مدیرعامل برای پرسپولیس تا این حد بسته نبوده است.

تقریبا در حال حاضر هیچ گزینه جدی وجود ندارد.

  اسامی که این روزها مطرح می شوند گزینه های تکراری و قدیمی هستند و بعید است که وزارت ورزش چنین سمت و سویی در انتخابش داشته باشد .

- هیچگاه دست مسئولان برای انتخاب مدیرعامل برای پرسپولیس تا این حد بسته نبوده است.

تقریبا در حال حاضر هیچ گزینه جدی وجود ندارد.

  اسامی که این روزها مطرح می شوند گزینه های تکراری و قدیمی هستند و بعید است که وزارت ورزش چنین سمت و سویی در انتخابش داشته باشد که از مدیران قبلی باشگاه گزینه ای را انتخاب کند.

پایان ماموریت علی اکبرطاهری در پرسپولی غیرقابل پیش بینی بود اما هرچه بود حالا پرسپولیس در انتظار مدیرعامل جدیدی است تا مسیری را که آمده است ادامه بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، سرانجام داستان مدیریت علی اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس به اتمام رسید و پرسپولیس باردیگر بعد از چهارسال ثبات در شرایطی قرار گرفته که در دهه های اخیر بارها و بارها تجربه کرده است.

امروز اما پرسپولیس باید فصلی تازه را آغاز کند نه اینکه با اتلاف وقت و انتخاب های نادرست در مسیر زمان بر و فرسایشی آزمون و خطا بیفتد یا آزموده های نا موفق را دوباره به کار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای طاهری؛ پایان عصر ثبات در پرسپولیس

استعفای طاهری؛ پایان عصر ثبات در پرسپولیس