مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 15:312017-11-19بين الملل

عملیات موفق نیروهای یمنی در استانهای صنعاء، الجوف و البیضاء


نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، امروز در استانهای صنعاء، الجوف و البیضاء، طی عملیات هایی موفق، علاوه بر کشتن شماری از نیروهای متجاوز، اسلحه آنها را به غنیمت گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، یکشنبه(امروز)، طی سه عملیات مواضع نیروهای همپیمان عربستان سعودی را در الجوف ، نهم و البیضاء ، هدف قرار دادند و این عملیاتها به کشته و زخمی شدن شماری از این نیروها منجر شد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المسیره ، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی این عملیات ها، میزان زیادی اسلحه نیز به غنیمت گرفتند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، با حمله به یک پایگاه نظامی در شهرستان المتون در استان الجوف، شماری از نیروهای همپیمان آل سعود را از پای درآوردند و سلاح های آنها را به غنیمت گرفتند.

عملیات دوم علیه پایگاه نظامی جدید نیروهای عبدربه منصور هادی رییس جمهور فراری و مستعفی یمن در منطقه الحول واقع در شهرستان نهم در شرق استان صنعاء صورت گرفت و عملیات سوم در استان البیضاء و یکی از مواضع نیروهای دشمن در منطقه کتف البعیر در شهرستان ذی ناعم انجام شد.

روز گذشته نیز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، دو موشک از نوع زلزال1 را به سوی مقر تجمع نیروهای دشمن در نهم شلیک کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات موفق نیروهای یمنی در استانهای صنعاء، الجوف و البیضاء

عملیات موفق نیروهای یمنی در استانهای صنعاء، الجوف و البیضاء