مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 13:552017-11-19اجتماعي

کمک های مردم کیش به مناطق زلزله زده از 50 تُن گذشت


" به همت شهروندان و اصناف کیش، بیش از 38 تن اقلام مورد نیاز زلزله زدگان غرب کشور تاکنون به کرمانشاه ارسال شده است؛ بیش از 15 تن از کمک های مردمی نیز آماده ارسال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، با هماهنگی انجام شده در سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری جمعیت هلال احمر این جزیره، به منظور کمک به زلزله زدگان اقلام مورد نیاز اهدایی کیشوندان در پایگاه های هلال احمر جمع آوری شد؛ این اقلام شامل پتو، چادر، پوشاک و مواد خوراکی است که در چهار روز گذشته توسط پرواز دو هواپیمای بویینگ و ایرباس کیش ایر و دو پرواز سی 130 ارتش به کرمانشاه ارسال شده است.

سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر تخصیص هواپیماهای کیش ایر برای ارسال کمک های مردمی، 2500 تخته پتو و هفتصد چادر نیز برای کمک به زلزله زدگان به کرمانشاه ارسال کرد.

روند جمع آوری کمک های مردمی در جزیره کیش همچنان ادامه دارد و 15 تُن دیگر از کمک های مردمی نیز در فرودگاه این جزیره دپو شده که به زودی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می شود.

داوود کرمی، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش پیش از این از استقبال خوب کیشوندان برای کمک رسانی به هوطنان زلزله زده خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مردم کیش به مناطق زلزله زده از 50 تُن گذشت

کمک های مردم کیش به مناطق زلزله زده از 50 تُن گذشت