مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 12:502017-11-19ورزشي

اعلام شماره حساب های شخصی برای کمک به زلزله زدگان نشانه چیست؟


از شامگاه بیست و یکم آبان ماه که زلزله خانه های هموطنان کرمانشاهی را ویران کرد و جان شماری از عزیزانشان را گرفت، همه مردم به صحنه آمده اند و تلاش می کنند از هر راهی که بتوانند به بازماندگان کمک کنند.

- در این میان شاهد اعلام شماره حساب های شخصی متعددی از سوی هنرمندان، ورزشکاران و افراد شناخته شده و فعال در عرصه اجتماعی برای کمک به زلزله زدگان و حتی حرکت برخی مردم با خودروی شخصی به سمت کرمانشاه بودیم، صرف نظر از اقدام نوع دوستانه افراد شناخته شده، علت استقبال از کمک های انفرادی و ایجاد چنددستگی در امدادرسانی و جمع آوری کمک های مردمی به مناطق زلزله زده را از جامعه شناسان جویا شدیم.

حسن موسوی چلک، رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در گفت وگو با ایسنا، به چند نکته محوری در این باره اشاره و اظهار کرد: همیشه با واقعیت حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی مواجه بوده ایم.

در هنگام بروز حوادثی چون زلزله، محور اول ضرورت حمایت از مردمی است که گرفتار شده اند.

ما در این زمینه سازمان مدیریت بحران و به تبع آن دستگاه های دیگری داریم که انتظار می رود بحران از طریق همین سازمان ها مدیریت و ساماندهی شود.

وی افزود: البته این امر مانع اقدامات نوع دوستانه افراد سرشناس نمی شود؛ هرچند راهکار این نیست که این افراد خودشان مستقیما شماره حساب اعلام کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شماره حساب های شخصی برای کمک به زلزله زدگان نشانه چیست؟

اعلام شماره حساب های شخصی برای کمک به زلزله زدگان نشانه چیست؟