مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 12:252017-11-19سياسي

حکایت «ماهیگیر باتقوا» و سلفی با مصیبت زدگان


بنده خدایی در توییتر سؤالی مطرح کرده بود با این مضمون که "کی میدونه کجا پتو میفروشن؟! میخوام برای کمک به زلزله زده ها پتو بخرم".

ما که امیدواریم پرسش این هموطن از سر صدق و سادگی بوده باشد؛ - بنده خدایی در توییتر سؤالی مطرح کرده بود با این مضمون که "کی میدونه کجا پتو میفروشن؟! میخوام برای کمک به زلزله زده ها پتو بخرم".

ما که امیدواریم پرسش این هموطن از سر صدق و سادگی بوده باشد؛ اما اینگونه مطالب ذهن آدمیزاد را ناخودآگاه به سمت دیگری سوق می دهد.

بخصوص که در این چند روز پس از وقوع زلزله در کرمانشاه و مصیبت زدگیِ جمعی از هموطنانمان، چه در شبکه های اجتماعی و چه در دنیای واقعی، شاهد پیام ها، عکس ها و مطالب کسانی بودیم که با آسیب دیدگان زلزله اظهار همدردی می کردند و عده ای نیز با اقلام اهدایی، لبخند به لب عکس دست جمعی می گرفتند! روزهای گذشته عده ای به این هم اکتفا نکردند و با اتخاذ تصمیمی ماجراجویانه و علی رغم تأکید پلیس، برای زلزله گردی راهی مناطق آسیب دیده شدند که در نهایت پلیس را ناچار کرد راه های ورودی کرمانشاه را مسدود کند؛ از ماجرای کسانی که با سگ خانگی خود برای یافتن زیرآوارمانده ها رفته بودند هم بگذریم! اظهار همدردی چیز بدی نیست؛ شاید حتی مفید هم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت «ماهیگیر باتقوا» و سلفی با مصیبت زدگان

حکایت «ماهیگیر باتقوا» و سلفی با مصیبت زدگان