مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 12:202017-11-19اجتماعي

هویت، مهم ترین اصل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه باید مبانی هویت در مدارس تبیین و ترویج شود گفت: "هویت" مهمترین اصل سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه باید مبانی هویت در مدارس تبیین و ترویج شود گفت: "هویت" مهمترین اصل سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی نوید ادهم در مراسم اختتامیه همایش تبیین نقش مدرسه در شکل گیری هویت ایرانی اسلامی که در بیت حضرت امام خمینی(ره) در خمین برگزار شد اظهار داشت: نهادینه کردن مبانی هویت برای دانش آموزان نیازمند تعادل بخشی و ایجاد توازن در شناخت ابعاد چهارگانه هویت در کشور است.

وی افزود: ابعاد چهارگانه هویت شامل هویت ایرانی، هویت اسلامی، هویت جهانی و هویت محلی است که با یک شیوه تربیتی تدریجی در مدارس از سوی معلمان برای دانش آموزان باید تببین شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: هویت کلید واژه سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است و برگزاری چنین همایش هایی، اهداف و کارکردهای هویت در این سند را مشخص می سازد.

نوید ادهم بیان کرد: یکی از آسیب های هویت در عصر کنونی نبود تعادل و توازن در تبیین ابعاد چهارگانه هویتی است و نگاه مثبت به گذشته و امروز تاریخ جامعه ایران و دوری کردن از افراط و تفریط در شناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت، مهم ترین اصل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

هویت، مهم ترین اصل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است