مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 11:352017-11-19اقتصادي

جلسه ویژه بانک ها برای کمک به زلزله زدگان


بعد از تصمیمات اخذ شده درباره پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در شبکه بانکی برای کمک به زلزله زدگان بانک ها در جلسه ای ویژه ضمن بررسی شرایط پرداخت این تسهیلات قرار است درباره انجام اقداماتی برای اجرای پروژه های عمرانی و نحوه کمک رسانی در این مناطق تصمیم گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردا (دوشنبه) مجموعه بانک های دولتی و خصوصی با حضور قائم مقام بانک مرکزی و برخی معاونان این بانک جلسه ای را تشکیل خواهند داد که در آن موضوع کمک به زلزله زدگان مناطق غربی کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در حالی در روزهای گذشته سیاست هایی در بانک مرکزی و هیات وزیران برای تسهیلات دهی با سود پایین و شرایط ویژه به زلزله زدگان مصوب شد که به زودی با تعیین سازوکارهای لازم در دستور کار شبکه بانکی قرار می گیرد.

این در حالی است که بنابر گفته جمشیدی، دبیر کانون بانک های خصوصی قرار است در جلسه فردا موضوعاتی در زمینه نحوه کمک رسانی به آسیب دیدگان مورد بررسی قرار گیرد که در کنار شرایط پرداخت تسهیلات موضوع اصلی این خواهد بود که بانک ها بتوانند برای ساخت وساز نیز وارد شود.

آن طور که دبیر کانون بانک های خصوصی اعلام کرد برخی بانک ها تصمیماتی برای ایجاد طرح های عمرانی تخریب شده و یا مکان های عمومی مورد استفاده این هموطنان دارد به گونه ای که احتمالا ساخت وساز مدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ویژه بانک ها برای کمک به زلزله زدگان

جلسه ویژه بانک ها برای کمک به زلزله زدگان