مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 10:252017-11-19اقتصادي

خیز فولاد برای صادرات 8 میلیون تنی در سال جاری


رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با اشاره به اهمیت صادرات در حوزه معدن و صنایع معدنی از خیز هشت میلیون تنی صادرات فولاد تا آخر امسال خبر داد.

- مهدی کرباسیان - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه صادرات یک رکن اساسی در صنایع مختلف است، اظهار کرد: هر صنعتی که قصد حیات مستمر و پایدار داشته باشد باید زمینه تولید محصولاتی با امکان صادرت را فراهم کند؛ به طوری که گفته می شود باید 30 درصد از ظرفیت یک واحد تولیدی به بازار صادراتی منتج شود.

وی افزود: صنایعی که بخشی از درآمد خود را از طریق بازارهای صادراتی کسب می کنند، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده در مقابل نوسانات ارز نیز مقاوم خواهند شد و این موضوعی است که در خصوص معادن و صنایع معدنی مصداق دو چندان دارد.

رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با اشاره به جایگاه صادرات برای محصولات معدنی گفت: در حوزه معدن و صنایع معدنی صادرات علاوه بر اهمیت اقتصادی برای واحد تولیدکننده باعث می شود ارزش افزوده بالایی نیز برای کشور صادرکننده ایجاد شود که این موضوع مزایای دیگری در خود دارد که با نگاه دقیق تر می توان دریافت هنگامی که یک صنعت بزرگ و تکنولوژی محور وارد حوزه صادرات شود، می تواند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز فولاد برای صادرات 8 میلیون تنی در سال جاری

خیز فولاد برای صادرات 8 میلیون تنی در سال جاری