مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 08:202017-11-19سياسي

رحیمی جهان آبادی: ایران نقش خود را در سرکوب داعش به خوبی ایفا کرده است


یک عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ایران نقش خود را در سرکوب داعش به خوبی ایفا کرده است» بر لزوم استفاده درست از قدرت دیپلماسی و ابزارهای در اختیار ایران در دوران پس از داعش تاکید کرد.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران نقش خود را در سرکوب داعش به خوبی ایفا کرده است بر لزوم استفاده درست از قدرت دیپلماسی و ابزارهای در اختیار ایران در دوران پس از داعش تاکید کرد.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: به نظر من داعش یک کاتالیزور موقت و نیرویی بود که برخی کشورهای منطقه آن را طراحی کرده بودند که بتوانند دولت بشار اسد را تضعیف کنند و در خلاء قدرتی که بعد از ناامنی ها در سوریه ایجاد شده بود منافع خود را تامین کنند.

رییس کمیته بین الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: به نظر می رسد داعش نقشی که باید برای برخی کشورها ایفا می کرد را ایفا کرده و اکنون نوبت به این رسیده که بازیگران جدیدی را وارد عرصه بازیگری کنند و برای اینکه بتوانند اوضاع سوریه را سر و سامان بدهند به چند فاکتور نیاز دارند؛ یکی اینکه حزب الله را از سوریه بیرون بکشند که از طریق جنگ در لبنان و فشار بر حزب الله نیروهایش خارج می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی جهان آبادی: ایران نقش خود را در سرکوب داعش به خوبی ایفا کرده است

رحیمی جهان آبادی: ایران نقش خود را در سرکوب داعش به خوبی ایفا کرده است