مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 08:152017-11-19سياسي

عرضه زیبایی های نجومی در آسمان، بدون مرز سیاسی و جغرافیایی


هفتمین دوره کارگاه و نمایشگاه بین المللی عکاسی نجومی به میزبانی شهر زنجان در اسفندماه امسال برگزار می شود.

- اسدالله قمری نژاد، عضو کمیته نظارت و ارزیابی انجمن نجوم ایران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری کارگاه عکاسی نجومی پروژه بین المللی "توآن" (TWAN) در ایران، افزود: از دوم تا چهارم اسفندماه امسال کارگاه ها و نمایشگاه عکاسی "جهان در شب" در ایران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رویداد در ایران به صورت دو سالانه برگزار می شود، اظهار کرد: این برنامه در سطح خاورمیانه در ایران و در شهر زنجان برگزار می شود.

قمری نژاد با تاکید بر اینکه 6 دوره از این نمایشگاه ها و کارگاه با نام عکاسی نجومی "جهان در شب" برگزار شده است، خاطر نشان کرد: هفتمین دوره این کارگاه ها در سال جاری برگزار می شود و در هر کدام از کارگاه های برگزار شده یک کارگاه عملی برای علاقه مندان به عکاسی نجومی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این دوره ها برای آشنایی مردم با شگفتی ها و زیبایی های آسمان شب همراه با صورت تصاویر زیبایی از آسمان همراه با بناها و یا عوارض طبیعی زمین برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: به علت دلایل مختلف مانند آلودگی نوری، دسترسی به آسمان پاک و زیبایی های آن را نداریم؛ از این رو در این رویداد سعی می شود با برگزاری نمایشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه زیبایی های نجومی در آسمان، بدون مرز سیاسی و جغرافیایی

عرضه زیبایی های نجومی در آسمان، بدون مرز سیاسی و جغرافیایی