مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 23:402017-11-18اقتصادي

همراهی سازمان تعزیرات حکومتی برای اجرای طرح ریجستری


مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از همراهی سازمان تعزیرات حکومتی برای اجرای طرح ریجستری خبر داد و این طرح را در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدعبدالمجید اجتهادی در مورد اجرای طرح ریجستری گوشی های تلفن همراه افزود: اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دغدغه سازمان تعزیرات است و برای اجرای طرح ریجستری از سوی تمامی دستگاه های ذیربط از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت ارتباطات و فناوری، زحمات زیادی تاکنون انجام شده است که از این نظر جای قدردانی و تشکر دارد.

وی اظهار کرد: اگرچه عنوان قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه است اما در این قانون به شکل ویژه ای مساله پیشگیری مطرح شده است و در واقع قانون منحصر به فرد کیفری در زمینه تبیین مقررات پیشگیرانه است.

اجتهادی با اشاره به اینکه طرح ریجستری گوشی های تلفن همراه مطابق برنامه در حال اجرایی شدن است، خاطرنشان کرد: طرح ریجستری یک تجربه موفق برای اجرای فصل دوم قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و با این طرح می توانیم بدون انجام هزینه خاصی از بیت المال و ایجاد مشکل برای افرادی که تجارت سالم دارند، مبارزه با پدیده قاچاق را که از منویات مقام معظم رهبری (مدظل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی سازمان تعزیرات حکومتی برای اجرای طرح ریجستری

همراهی سازمان تعزیرات حکومتی برای اجرای طرح ریجستری