مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 16:402017-11-18فرهنگي

بازیگر ترک، فیلم ایرانی را به فیلمبرداری دوباره کشاند


زمانی که ما فیلمنامه را به سازمان سینمایی ارائه کردیم و درخواست پروانه ساخت دادیم، مشخص بود که قرار است بازیگر ترکیه ای در فیلم حضور پیدا کند و وزارت ارشاد نیز براساس همین اطلاعات به ما پروانه ساخت داد و مجوز ساخت فیلم را صادر کرد.

- پس از حضور یک بازیگر ترکیه ای در پروژه ای سینمایی، برخی سینماگران به استفاده از بازیگر ترک در سریال هایشان گرایش پیاده کرده بودند اما نخستین استفاده از بازیگر ترکیه ای نیز حواشی در پی داشته و سرنوشت این پروژه را در هاله ای از ابهام فرو رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی نورگل یشیلچای بازیگر سرشناس ترکیه به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه کنندگی مهرداد فرید در حالی مراحل ساخت را پشت سر گذاشته که اکنون سرنوشت این فیلم سینمایی در هاله ای از ابهام قرار گرفته و مشخص نیست شاهد نمایش این اثر با بازیگر ترکیه ای در سینمای ایران باشیم.

این بازیگر زن 40 ساله ترکیه ای، با فیلم های گوزل و عشق و جزا و از طریق شبکه های ماهواره ای شناخته می شود و به نظر می رسد سینماگران ایرانی به میزان شناخت مخاطب ایرانی از او توجه کرده اند و سطح جذب تماشاگر توسط او را بیش از چهره های سینمایی ایران تلقی کرده اند، چرا که بعید به نظر می رسد دستمزد این بازیگر ترکیه ای کمتر از ستاره های زن سینمای ایران بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر ترک، فیلم ایرانی را به فیلمبرداری دوباره کشاند

بازیگر ترک، فیلم ایرانی را به فیلمبرداری دوباره کشاند