مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 16:252017-11-18اقتصادي

صرف 110 میلیارد تومان برای آماده سازی و تأمین امکانات رفاهی در دانشگاه های کشور


قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان کشور از صرف هزینه 110 میلیارد تومانی به منظور آماده سازی و تأمین امکانات رفاهی در دانشگاه های کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس قنبری در نشست هماهنگی مانور چند منظوره امداد و نجات به عنوان یکی از بزرگترین مانورهای درون دانشگاهی کشور، اقدام دانشگاهیان و مسئولین استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مانور امداد و نجات دانشگاه شهرکرد را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: این مانور می بایست در دانشگاه های سراسر کشور اجرا شود، چرا که حادثه هیچگاه خبر نمی کند و نوع واکنش و میزان آمادگی در برخورد با حوادث در کاهش تلفات بسیار تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: بالغ بر 4.

5 میلیون دانشجو در 2600 دانشگاه و مؤسسه آموزشی در کشور وجود دارد که سرمایه ملی و ذخیره جوان کشور هستند و هر اقدامی برای افزایش امنیت و رفاه آن ها بسیار ارزشمند است.

قنبری از صرف هزینه 110 میلیارد تومانی به منظور آماده سازی و تأمین امکانات رفاهی در دانشگاه های کشور خبر داد و افزود: هدف صندوق رفاه دانشجویان کشور جلب رضایتمندی دانشجویان و تأمین تمامی امکانات مورد نیاز آن ها از قبیل خوابگاه، تغذیه، وام و .

است.

رییس دانشگاه شهرکرد نیز ضمن تسلیت درگذشت جمعی از هم وطنان در زلزله غرب کشور، از همت و تلاش همه دست اندرکاران اجرایی مانور تشکر کرد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف 110 میلیارد تومان برای آماده سازی و تأمین امکانات رفاهی در دانشگاه های کشور

صرف 110 میلیارد تومان برای آماده سازی و تأمین امکانات رفاهی در دانشگاه های کشور