مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 16:052017-11-18حوادث

بزرگ ترین مسکن مهر ایران در انتظار فاجعه


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس گفت: نه تنها آتش نشانی بندرعباس بلکه هیچ سازمانی آمادگی مقابله با چنین زلزله ای را در شهر بندرعباس ندارد، - هیچ امدادگری در هیچ ایستگاه و اورژانس و هیچ نیروی امنیتی در پاسگاه نخواهد ماند و همه دنبال مشکلات خودشان هستند و ما باید قدرت بیان و پذیرش این واقعیت را داشته باشیم.

فرجام دانش در حاشیه برنامه "خیریه غذا به نفع زلزله زدگان کرمانشاه به همراه بازی مقابله با بحران" در گفت وگو با ایسنا، حادثه زلزله غرب را به مردم ایران تبریک گفت و اظهار کرد: هدفمان از همکاری در این برنامه علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی، آموزش و یادآوری این نکته به مردم بود که خودشان باید دست به کار شده و منتظر امدادگران نباشد.

وی ادامه داد: اکنون دنیا به سمتی رفته است که مردم خود در شرایط بحرانی امدادگر باشند اما متأسفانه در کشور ما همیشه در زمان بحران سطح زیادی از مردم از کمبود یا عدم حضور امدادگران در محل حادثه ناراضی هستند بدون اینکه این نکته را در نظر بگیرند که در وضعیت بحرانی هیچ گاه تعداد رسمی امدادگران منطقه یا حتی استان نمی تواند جوابگوی آن حادثه باشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس با اشاره به اینکه دنیا و حتی کشورهای پیشرفته به این نتیجه رسیده اند که 80 درصد نجات یافتگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین مسکن مهر ایران در انتظار فاجعه

بزرگ ترین مسکن مهر ایران در انتظار فاجعه