مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 15:402017-11-18سياسي

همکاری های منطقه ای و بین المللی یکی از اساسی ترین پایه های مبارزه با مواد مخدر است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: همکاری های منطقه ای و بین المللی در برنامه های مقابله با مساله جهانی مواد مخدر اهمیت و اولویت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک دین پرست در کنفرانس "تقویت ابتکارات توسعه جایگزین افغانستان در میان شرکای منطقه ای و بین المللی" در عشق آباد ترکمنستان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که همکاری های منطقه ای و بین المللی یکی از اساسی ترین پایه های مبارزه با مواد مخدر و جرایم مرتبط با آن است اظهار کرد: به همین دلیل ایران دنبال گسترش همکاری های دوجانبه و چند جانبه با کشورهای پیرامونی است.

وی همچنین افزود: ایران مشارکت فعال در ساختارهای منطقه ای به ویژه نهادهای مرتبط با سازمان ملل و ارتقای همکاری ها در تمامی ابعاد مبارزه با مواد مخدر با کشورهای دور و نزدیک را در برنامه روابط بین المللی خود طراحی و اجرا می کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برگزاری نشست تخصصی بررسی زمینه های توسعه پایدار و اشتغالزایی در مناطق معرض خطر در 26 و27 سپتامبر 2017 در تهران با مشارکت آلمان و دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم ملل متحد (UNODC) برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور همچنین با اشاره به اینکه ایران با افغانستان بصورت دو جانبه در مورد اجرای آزمایشی توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های منطقه ای و بین المللی یکی از اساسی ترین پایه های مبارزه با مواد مخدر است

همکاری های منطقه ای و بین المللی یکی از اساسی ترین پایه های مبارزه با مواد مخدر است