مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 15:202017-11-18پزشكي

مشارکت 1400 نفر در سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن


دبیر اجرایی سومین دوره بین المللی سمپوزیوم سرطان نسترن از مشارکت 1400 نفر از دانشجویان، اساتید و محققان داخلی و خارجی در این همایش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید علی موسوی شائق امروز 27 آبان ماه در نشست خبری سومین دوره بین المللی سمپوزیوم سرطان نسترن که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سومین دوره بین المللی سمپوزیوم سرطان نسترن از 8 الی 10 آذرماه در برج سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور اساتید برجسته حوزه سرطان و صاحبنظران این رشته برگزار می شود و جدیدترین دستاوردها در حوزه پیشگیری و درمان سرطان در این همایش ارائه خواهد شد.

وی عنوان کرد: 1400 شرکت کننده، 60 سخنران مدعو و میهمانانی از کشورهای آمریکا، سوئد، استرالیا، فرانسه و چین در زمینه تحقیقات بین رشته ای سرطان، تشخیص زودهنگام و پیشگیری از سرطان و 150 عضو کمیته علمی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این همایش حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن ادامه داد: تاکنون 466 مقاله به دبیرخانه سومین سمپوزیوم سرطان نسترن ارسال شده است که از این میان 425 مقاله به صورت پوستر و 5 عدد به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

موسوی شائق با اشاره به برنامه های جانبی سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن، تصریح کرد: طراحی نقشه مفهومی در زمینه سرطان، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 1400 نفر در سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن

مشارکت 1400 نفر در سومین سمپوزیوم بین المللی سرطان نسترن