مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 15:152017-11-18سياسي

سلیمی: بهترین راه مقابله با تفرقه هم‎اندیشی‎های مشترک بین علمای شیعه و سنی است


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راه برای مقابله با تفرقه هم اندیشی های مشترک بین علمای و اندیشمندان شیعه و سنی است.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با ایسنا افزود: وحدت شیعه و سنی در عصر کنونی دشمنان فراوانی داشته و جهان اسلام شاهد بروز و ظهور گروه ‎ های تندرو مانند داعش و غیره است که این گروه ‎ ها پیوسته بر طبل تفرقه می ‎ کوبند وظیفه ما این است که با این تفکر تفرقه ‎ انگیز مقابله کنیم و بهترین راه برای مقابله هم ‎ اندیشی ‎ های مشترک بین علما و اندیشمندان شیعه و سنی است و تلاش برای تقویت نقاط مشترک است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شیعه و سنی نقاط مشترک فراوانی دارند از جمله قرآن کریم، اهل بیت و سیره پیامبر اکرم و .

ما مشترکات بسیار ارزشمند و فراوانی داریم، بنابراین باید بر این نقاط مشترک تکیه کرد.

وی در خصوص برگزاری همایش قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت در زاهدان و با بیان اینکه این همایش و نشست مشترک، نقطه قوتی برای تبیین اشتراکات شیعه و سنی و نشان دادن جایگاه اهل بیت پیامبر در دیدگاه این دو مذهب ارزشی اسلام است، اظهار کرد: این همایش ‎ ها علاوه بر بازخوانی مسائل تاریخی و بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی، فرصت مناسبی برای کنکاش پیرامون مسائل روز جهان است، این همایش ‎


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: بهترین راه مقابله با تفرقه هم‎اندیشی‎های مشترک بین علمای شیعه و سنی است

سلیمی: بهترین راه مقابله با تفرقه هم‎اندیشی‎های مشترک بین علمای شیعه و سنی است