مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 15:002017-11-18پزشكي

درمان مصدومان زلزله رایگان است/ هشتمین بیمارستان صحرایی فردا راه اندازی می شود


معاون فنی معاونت درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه هزینه درمان مصدومان حادثه دیده در زلزله کاملا رایگان است، گفت: خدمات توانبخشی درمانی مصدومان در بیمارستان ها و مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی ماهر درخصوص روند پیگیری درمان مصدومان حادثه زلزله غرب کشور، گفت: تمام مصدومانی که در حادثه زلزله 21 آبان ماه در غرب کشور آسیب دیده و به خدمات درمانی نیاز دارند، تحت پوشش بیمه هستند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر مصدومانی که در این حادثه بستری شده اند، خدمات رایگان دریافت کرده اند، افزود: سازمان بیمه سلامت با دریافت کد، تمامی مصدومان را بیمه کرده است و در مورد حادثه دیدگان زلزله بستری شده در بیمارستان ها، به تمام بیمارستان های دانشگاهی کشور، اعلام کردیم از این مصدومان فرانشیز هم اخذ نشود و خدمات کاملا رایگان است.

ماهر با تاکید براینکه مصدومان اعزام شده به بیمارستان های تهران و شهرهای دیگر تحت حمایت های اجتماعی هم قرار گرفتند، ادامه داد: خدمات توانبخشی درمانی مصدومان در بیمارستان ها و مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت رایگان است، اما خدمات توانبخشی اجتماعی در حیطه مسئولیت سازمان بهزیستی و هلال احمر است که به طور یقین حمایت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان مصدومان زلزله رایگان است/ هشتمین بیمارستان صحرایی فردا راه اندازی می شود

درمان مصدومان زلزله رایگان است/ هشتمین بیمارستان صحرایی فردا راه اندازی می شود