مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 14:512017-11-18سياسي

حمایت هیأت رسیدگی به امور مؤسسات از مراکز قرآنی آسیب دیده در زلزله غرب کشور


در جلسه اخیر هیأت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی مقرر شد آسیب های موسسات و مراکز قرآنی آسیب دیده در زلزله غرب کشور بررسی و برای حمایت از آنها برنامه ریزی شود.

- حمایت هیأت رسیدگی به امور مؤسسات از مراکز قرآنی آسیب دیده در زلزله غرب کشور در جلسه اخیر هیأت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی مقرر شد آسیب های موسسات و مراکز قرآنی آسیب دیده در زلزله غرب کشور بررسی و برای حمایت از آنها برنامه ریزی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی " شصت و ششمین جلسه هیأت رسیدگی به امور موسسات قرآن و عترت امروز 27 آبان ماه با حضور دبیر و اعضای این هیأت برگزار شد.

در این جلسه عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت ارشاد نیز برای نخستین بار پس از تصدی ریاست در معاونت قرآن و عترت ارشاد در جلسه هیأت رسیدگی حضور یافت.

در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد درگذشتگان در زلزله اخیر غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان مقرر شد هیأتی به منظور ارزیابی وضعیت موسسات موجود در استان کرمانشاه و ایلام و سایر مناطق اسیب دیده به این استان ها سفر کند.

حسین بهبودی مدیر دبیرخانه های ملی سازمان دارالقرآن و عضو هیأت رسیدگی به مؤسسات قرآن و عترت در گفت وگو با خبرنگار فعالیت های قرآنی " گفت: نمایندگان این هیأت در استان های آسیب دیده با همراهی نماینده اتحادیه موسسات و تشکل های مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت هیأت رسیدگی به امور مؤسسات از مراکز قرآنی آسیب دیده در زلزله غرب کشور

حمایت هیأت رسیدگی به امور مؤسسات از مراکز قرآنی آسیب دیده در زلزله غرب کشور