مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 14:352017-11-18اقتصادي

بازدید مسئولان بانک ایران زمین از مناطق زلزله زده غرب کشور


در پی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه زمین لرزه استان های غرب کشور، معاون عملیات بانکی و مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین در سفری به این استان ها پیام تسلیت مدیرعامل و هیات مدیره این بانک را به هموطنان استان های کرمانشاه و ایلام و کردستان رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، محمدرضا ادبی معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین"، در دیدار با مدیر منطقه ای و همکاران اظهارداشت: بنده حامل پیام تسلیت همه همکاران ایران زمین به ویژه مدیرعامل و مدیران ارشد بانک به عزیزان داغدار کرمانشاهی هستم.

وی افزود: طی بازدیدی که از شهرهای زلزله زده داشتیم با صحنه های بسیار دلخراشی روبه رو شدیم که البته همیاری مردم همیشه در صحنه ایران زمین در رساندن کمک های مردمی به مناطق حادثه دیده قابل تحسین بود.

ادبی در این دیدار به همه واحدهای صف و ستاد در مناطق حادثه دیده توصیه کرد با تمام توان در خدمت رسانی به همشهریان خود تلاش کنند.

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین در این سفر ضمن بازدید از همه شعب مناطق غرب کشور گفت: با توجه به محرومیت منطقه و به منظور بهبود وضعیت اقتصادی مشتریان شعب به همه واحدها توصیه می شود با تسهیل در پرداخت تسهیلات به رشد اشتغال زایی و تقویت بنیه اقتصادی منطقه کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسئولان بانک ایران زمین از مناطق زلزله زده غرب کشور

بازدید مسئولان بانک ایران زمین از مناطق زلزله زده غرب کشور