مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 13:312017-11-18سياسي

شهادت دانش آموخته دانشگاه آزاد در نبرد با تکفیری ها


یکی از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در درگیری با تروریست های تکفیری به مقام شامخ شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد(مرتضی) عبداللهی از دانش آموختگان رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهورد در نبرد با تروریست های تکفیری و در منطقه دیرالزور سوریه به مقام شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر این شهید در روز شهادت امام رضا (ع) یکشنبه 28 آبان 96 در تهران از مسجد جامع صفا، میدان امام حسین (ع)، خیابان شهید مدنی، ساعت 8 صبح برگزار می شود.

سید امیررضا حسینی نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تسلیت این واقعه جانسوز به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای و دانشگاهیان و خانواده این شهید والامقام افزود: شهید عبداللهی از بسیجیان مؤمن و عضو هیات دانشجویی مذهبی عشاق المهدی (عج) این دانشگاه بود و همیشه در صف اول برنامه های معنوی بود.

حسینی نژاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به وجود چنین دانشجویان و دانش آموختگانی افتخار می کند، گفت: کم نیستند عزیزانی از بین دانشجویان که همه روزه در جبهه های نبرد علیه تکفیری های ظالم حضور می یابند و بی ریا و با اخلاص جان خود را در راه زنده نگه داشتن اسلام و پاسدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت دانش آموخته دانشگاه آزاد در نبرد با تکفیری ها

شهادت دانش آموخته دانشگاه آزاد در نبرد با تکفیری ها