مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 12:402017-11-18فناوري

سهم زیرساخت در فضای مجازی 10 برابر محتوا است


رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با تاکید بر ضرورت بستر سازی توسط شرکت مخابرات و وزارت ارشاد برای ناشران دیجیتال، اظهار داشت: باید توجه داشت که سهم زیرساخت 10 برابر محتوا است و ظهور و بروز تکنولوژی های نوین ایجاب می کند در این فضا بستر سازی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال نشست مشترک نماینده شرکت مخابرات ایران با تولید کنندگان و ناشران محتوا در فضای مجازی امروز و همزمان با ششمین روز از نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور سید مرتضی موسویان رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برگزار شد.

موسویان در ابتدای این نشست با تاکید بر ضرورت بستر سازی توسط شرکت مخابرات و وزارت ارشاد برای ناشران دیجیتال، اظهار داشت: باید توجه داشت که سهم زیرساخت 10 برابر محتوا است و ظهور و بروز تکنولوژی های نوین ایجاب می کند در این فضا بستر سازی صورت گیرد.

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با بیان اینکه قالب عملکرد شرکت مخابرات ایران خصوصی است، بیان داشت: پس از برگزاری این دوره از نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال شرایط بازدید ناشران و تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی از امکانات و پایگاه های داده شرکت مخابرات فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم زیرساخت در فضای مجازی 10 برابر محتوا است

سهم زیرساخت در فضای مجازی 10 برابر محتوا است