مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 11:502017-11-18اقتصادي

کمک های غیرنقدی استان مرکزی به مناطق زلزله زده به 1.7 میلیارد تومان رسید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: میزان کمک های غیرنقدی مردم استان مرکزی به مناطق زلزله زده تا امروز به یک میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است.

- محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: کمک های مردم نوعدوست استان مرکزی برای زلزله زدگان غرب کشور به حدی است که از این استقبال بی نظیر مردم غافلگیر شدیم.

وی به اقدامات جمعیت هلال احمر در امداد رسانی به زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: هلال احمر استان مرکزی با اعزام تیم های تخصصی برای درمان اضطراری، آواربردار، واکنش سریع و اسکان موقت و اضطراری از ساعات اولیه وقوع زلزله در غرب کشور کار امدادرسانی را به زلزله زدگان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه استان مرکزی پس از استان کردستان دومین استان حاضر در محل وقوع زلزله بود، افزود: در اولین ساعات وقوع زلزله تیم درمان اضطراری و تیم امدادی به کرمانشاه اعزام شد.

تیم های مجهز به سگ های زنده یاب و دستگاه های زنده یاب به همراه سه دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه خودرو کمک دار جهت حضور در مناطق صعب العبور، اقلام ویژه آواربرداری و یک کامیون شامل اقلام 120 تخته پتو، 24 تخته چادر امدادی صبح روز بعد از وقوع زلزله در منطقه حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های غیرنقدی استان مرکزی به مناطق زلزله زده به 1.7 میلیارد تومان رسید

کمک های غیرنقدی استان مرکزی به مناطق زلزله زده به 1.7 میلیارد تومان رسید