مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 11:402017-11-18بين الملل

آمریکا وزیر سعودی را برای آموزش 8 ماهه به اسراییل فرستاده بود


" جدیدترین افشاگری رسانه ای حکایت از آن دارد که وزیر مشاور عربستان در امور شورای همکاری خلیج فارس از سوی فرماندهی ارتش آمریکا برای گذراندن یک دوره آموزشی هشت ماهه به اراضی اشغالی اعزام شده بود و پس از کسب مدرکی با نمره عالی در پایان دوره و بازگشت به آمریکا مامور حفاظت از جان هفت مسؤول عالی رتبه در آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الحیاه، ثامر بن سبهان العلی الحمود السبهان الشمری که در سال 1967 میلادی در ریاض متولد شد و اکنون به عنوان وزیر مشاور عربستان در امور کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس مشغول به فعالیت است، پیشتر از سال 1408 تا 1426به سمت های متعدد نظامی از جمله فرماندهی گردان نیروهای واکنش سریع در ریاض منصوب شده است.

السبهان همچنین پیش از این به عنوان سفیر عربستان در عراق، وابسته نظامی عربستان در لبنان و معاون فرمانده پلیس نظامی ویژه امنیت و حفاظت از وزارت دفاع عربستان فعالیت کرده است.

ثامر السبهان دارای لیسانس علوم نظامی از دانشکده جنگ ملک عبد العزیز در ریاض، فوق لیسانس رشته علوم پلیس و امنیت از دانشگاه علوم امنیتی نایف در ریاض و دارای یک فوق لیسانس دیگر در رشته فرماندهی ارتش از دانشگاه امان در اردن است، در دوره های آموزشی متعددی در عربستان، آمریکا و اردن نیز شرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا وزیر سعودی را برای آموزش 8 ماهه به اسراییل فرستاده بود

آمریکا وزیر سعودی را برای آموزش 8 ماهه به اسراییل فرستاده بود